سال نو مبارک
إِنَّ اللّهَ فَالِقُ الْحَبِّ وَالنَّوَى يُخْرِجُ الْحَيَّ مِنَ الْمَيِّتِ وَمُخْرِجُ الْمَيِّتِ مِنَ الْحَيِّ ذَلِكُمُ اللّهُ فَأَنَّى تُؤْفَكُونَ (انعام: ۹۵)،
همانا خداوند شكافنده دانه و هسته است، زنده را از مرده بيرون مىآورد (گياهان را از بذرها، حيوانات را از نطفهها، ارواح انسانها را از كالبدها، فرزندان مؤمن را از كفار) و بيرونآورنده مرده از زنده است (حبوبات و ميوهجات خشك را از گياه سبز، اجساد مرده را از زنده، اولاد كافر را از نسل مؤمنين)، اين است خداوند (تواناى دانا) پس به كجا و چگونه (از حق) باز گردانده مىشويد؟
آیا وقت آن نیست که هماهنگ با طبیعت عهدی با خود ببندیم که دوباره زنده شویم و به دامان مهربان پروردگارمان برگردیم؟
بیائیم در سال جدید از خداوند بخواهیم که همه ما را با تحویل سال متحول نماید و از میت به حی بازگرداند، التماس دعا از همه دوستان